wtorek, 26 sierpnia 2014

Pierwsze ćwieki :)

Cześć :)

Za oknem szaro, buro i ponuro zatem czas dodać sobie odrobinę kolorów. Kolejny post z produktami firmy Allepaznokcie. Dziś kolej na jasny fioletowy lakier z serii One Colour Pro nr 69. A dodatkiem będą ćwieki, które zakupiłam w hurtowni Allepaznokcie. 

Allepaznokcie One Colour Pro 69



















Lakier umieszczony jest w buteleczce o pojemności 15 ml. Kosztuje tylko 6,90 zł. Ma długi, szeroki pędzelek. Bardzo łatwo malować nim paznokcie mimo rzadkiej konsystencji. Do pokrycia użyłam dwóch warstw lakieru. Nie zostawia smug, ani zacieków. Dla mnie jest to taki neonowy fiolet. Bardzo go polubiłam. Świetnie się prezentuje na paznokciach. Jest taki intensywny i wyrazisty, rzuca się w oczy. Lakier utrzymuje się na paznokciach około 4 dni. Możecie dostać go tu.




















Drugim lakier to tradycyjna biel. A dodatkiem są ćwieki, z którymi miałam styczność po raz pierwszy. nałożyłam je pęsetą na świeżą, drugą warstwę lakieru. I lekko docisnęłam. Po wyschnięciu całość zakryłam topem. Ćwieki nie straciły koloru, nie zafarbowały też lakieru. Były lekko odstające, aczkolwiek nie sprawiło mi to problemu w wykonywaniu codziennych czynności. Jak na pierwszy raz, to byłam zadowolona :) Różnego rodzaju ćwieki możecie dostać na stronie sklepu, a dokładniej tutaj.

Allepaznokcie One Colour Pro 69

 

















Ćwieki zapakowane są w małe, okrągłe, odkręcane pojemniczki. Są tanie i solidne :) Także polecam zakup :)

A Wy jak nakładacie ćwieki? Macie jakieś specjalne metody na tego typu ozdoby? :)

Pozdrawiam!
Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz