czwartek, 14 sierpnia 2014

"Efekt Lustra" od Allepaznokcie ;)

Hej :)

Pewnie wiele z Was słyszało już o lakierach chromowych. Miałam właśnie okazję z takim pracować. 

Lakier chromowy Allepaznokcie nr 01

"Ekskluzywna linia lakierów CHROM, która nada Twoim paznokciom niesamowitego blasku zapewniając trwały i zachwycający efekt. Zawarte w nim mikrocząsteczki odbijają światło, co powoduje efekt lustra na paznokciach" - takie informacje kieruje do nas producent. 

Chrom Allepaznokcie 01

Lakier umieszczony jest w buteleczce o pojemności 15 ml. Kupić go możemy w cenie 8,90 zł. Co moim zdaniem jest ceną bardzo korzystną. Gdyż lakier spełnia obietnice złożone przez producenta, a ponadto jest go naprawdę dużo. Wysycha w tempie błyskawicznym. Pędzelek ma długi i płaski. Bardzo wygodna aplikacja. Nie rozpływa się na skórki. A efekt? Jak dla mnie bomba! :)



















Nigdy nie byłam przekonana do srebrnych lakierów, albo jakichkolwiek z drobinkami, brokatami, metalicznych, czy perłowych. A ten mnie do siebie przekonał. Mimo iż przez producenta nazwany jest szarym, dla mnie to i tak będzie srebro. Bardzo fajnie maluje się nim paznokcie. Całkiem przyjemna współpraca. Owszem trzeba to robić precyzyjnie, wtedy efekt jest powalający. Najlepiej jak najmniej razy pociągnąć pędzelkiem, jest to możliwe z racji tego, że tutaj mamy szeroki pędzelek. Zatem dla chcącego nic trudnego :) 

Lakier kryje po pierwszej warstwie, dlatego dla niewymagających to wystarczy, efekt też jest okej. Jednak jak dla mnie najlepszy efekt uzyskujemy przy dwóch warstwach. Próbowałam też trzy, ale dwie są naprawdę optymalne.



















Nie sprawia problemu również zmycie lakieru z paznokci. Lakier nie stawia oporów. Jego trwałość również mnie mile zaskoczyła. Nie ściera się przy końcówkach, nie traci blasku, śmiało możemy go nosić nawet 5 dni. Co dla mnie jest bardzo długim czasem.




















Dla urozmaicenia połączyłam lakier z tradycyjną bielą, na której wykonałam zdobienie nowym gadżetem od Allepaznokcie. Pisak w kolorze błękitnym o numerze 11. Na temat pisaków już było, dlatego po więcej informacji zapraszam tutaj. Moje zdanie na ich temat nie uległo zmianie. A ten kolor w połączeniu z bielą podbił moje serce! :)

Chrom Allepaznokcie 01, Pisak do zdobień 11

Lakier znajdziecie tutaj. A pisaki w wielu kolorach dostępne tu. Zapraszam serdecznie do zakupów :)

A Wy co sądzicie na temat lakierów chromowych? ;)


Pozdrawiam gorąco!

Do następnego,
Paulina :)


2 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam takiego lakieru... i choć lubię kupować od AllePaznokcie, to raczej na lakiery u nich nie patrzę. Mam jeden i na drugi dzień od razu odpryski, gdzie normalnie to smiało noszę 4-5dni jeden lakier.
    Co do P2 to niestety nie można ich kupić w Łodzi. Ba! Nie można ich nawet kupić w Polsce ;) jedynie w niemieckim DM. Ewentualnie na allegro, ale nei wiem jak sie wtedy cenowo to prezentuje. Tak czy siak - P2 bardzo polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co kiedyś lakiery od Allepaznokcie były słabsze. Pamiętam jeszcze takie w prostokątnych niedużych buteleczkach. To były takie góra dwudniowe, chyba że z dobrym topem dłużej można było nosić. A teraz jakość poszła naprawdę w górę, aż jestem miło zaskoczona i naprawdę polecam :)

      Usuń