sobota, 23 sierpnia 2014

Limonkowy Granite&pepper od Allepaznokcie :)

Witam :)

Dziś kolej na mój trzeci lakier z serii Granite&pepper od Allepaznokcie. Tym razem numer 07 w kolorze limonkowym.

Granite&pepper 07 Allepaznokcie




















O lakierach z tej serii wspominałam już tu. Po przetestowaniu trzech odcieni jakie otrzymałam, to właśnie w tym najlepiej widoczne i wyczuwalne były "ziarenka pieprzu". Zdecydowanie ten ma ich najwięcej. Do pokrycia użyłam dwóch warstw. Aplikacja nie sprawiła mi żadnego kłopotu, tak samo jak i zmycie lakieru. Buteleczka o pojemności 8 ml ma płaski, długi pędzelek.















 
 


















Bardzo lubię w tych lakierach to, że szorstka struktura nie zahacza o nic, a także nie sprawia problemów w wykonywaniu codziennych czynności. Ponadto lakiery te są bardzo trwałe. Nosiłam go pięć dni, bez uszkodzeń i otarć. Już dawno zauważyłam, że lakiery piaskowe czy granitowe są o wiele trwalsze niż lakiery zwykłe. Są też miłą odmianą od tradycyjnego mani. I fajnym dodatkiem dla kogoś, kto nie potrafi wykonywać skomplikowanych zdobień na paznokciach, a chciałby czasem coś innego niż tylko zwykły jeden kolor. 

Do tego cena 6,90 zł! :) Więc naprawdę warto :) Zachęcam z całego serca do zakupu. Lakiery możecie dostać tu

 















Granite&pepper Allepaznokcie 07


Co do kolorystyki to dotychczas najbardziej przypasował mi turkus z wcześniejszego postu :)

A Wy co myślicie o lakierach granitowych? Używałyście już? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz