poniedziałek, 7 lipca 2014

Poczuj mięte do mięty! ;)

Heej :)

Za oknem praży i smaży :)
Termometr pokazuje 36 stopni w słońcu, więc czas na odrobinę orzeźwiającej mięty :)

Golden Rose Rich Color 44, Golden Rose Miss Selene 104

Bardzo proste w wykonaniu mani, dla chcącego nic trudnego :)



























Do wykonania użyłam miętowego lakieru Golden Rose Rich Color nr 44, tradycyjnie dwie warstwy lakieru do pełnego pokrycia. Lakier nie robi smug, ma w sobie lekki shimmer, jednak tak naprawdę nie jest on widoczny. Przyjemna i bezproblemowa aplikacja. Wszystkie lakiery z tej serii są świetne i trwałe. Lakier ma płaski pędzelek, co bardzo lubię ;) 




















Drugi lakier to tradycyjny biały Golden Rose Miss Selene nr 104, mam o nim taką samą opinię jak o czerni z tej serii, którą opisałam w pierwszym poście. Mały, poręczny, idealna pojemność do tego koloru. Lakieru zużyłam około 3/4 butelki i coraz ciężej się go aplikuje, ponieważ zrobił się gęsty i bąbelkuje, więc współpraca z nim wymaga cierpliwości. Czas na zakup nowego! :) oczywiście tego samego :) bo białe i czarne lakiery mają to do siebie, iż ciężko wykorzystać je do cna, dlatego kupuje malutkie, żeby jak najmniej go zmarnować. Lakier kryje po dwóch warstwach. Jest stałym elementem mojej lakierowej kolekcji :) nigdy nie może go zabraknąć! ;D
















Paseczki w kolorze tytułowej mięty wykonałam cienkim pędzelkiem, który pozostał mi kiedyś po zużyciu lakieru do zdobień. Jest ich po pięć na białej bazie. Zawsze robię jeden na środku, a następnie pod dwa na boki. Tak najprościej mi je w miarę równo podzielić :) 

Teraz już nie kupuje typowo zdobniczych lakierów, tylko wykorzystuje cienkie pędzelki i robię wzorki kolorem jaki mi się tylko zamarzy :)) Kiedyś nie miałam zbytniej wprawy i jeden lakier do zdobień mi wystarczał w zupełności, teraz czasem ponosi mnie fantazja, rozwijam swoją pasje i umiejętności. Posiadam też zestaw pędzli do paznokci, jednak ciągle współpraca z nimi nie jest w pełni udana, dlatego zawsze sięgam po niezawodny stary pędzelek od zużytego lakieru :D















Baaaaardzo gorąco pozdrawiam! :*
Paulina :)

Zdjęcia tradycyjnie dzięki: badwfoto.blogspot.com :) Za co serdecznie dziękuję! :*

3 komentarze: