środa, 16 lipca 2014

BELLissimo! :))

Heej! :)

Moją drugą ulubioną lakierową firmą jest Bell :) właśnie przyszedł czas, aby zaprezentować odrobinę z mojej kolekcji ;) Dzisiaj przedstawiam Wam dwa lakiery, niebieski i żółty.

Niebieski to Bell Glam Wear Glossy Colour nr 411, a żółty Bell Glam  Wear Neon Colour nr 03

Bell Glam Wear Glossy Colour 411, Bell Glam Wear Neon Colour 03





















Zarówno niebieski, jak i żółty wymagały nałożenia trzech warstw dla pełnego krycia, bez prześwitującej końcówki. Jeżeli dałabym grubsze warstwy to pewnie starczyłyby po dwie :) Ale to już każdy według własnego uznania :) Lakier niebieski jest stałym bywalcem w mojej kolekcji, to już druga buteleczka. 

Bell Glam Wear Glossy Colour 411

Bell Glam Wear Neon Colour 03

Kolor niebieski ma cudowny chabrowy odcień, jest dosyć rzadki i wodnisty, więc łatwo ubrudzić nim skórki. Żółty jest mocny i nasycony, ciut gęściejszy niż niebieski i nie sprawia problemów przy aplikacji :) Lakiery z obu tych serii mają długie, płaskie pędzelki. Cena lakierów może odstraszać, alee... są w pełni tego WARTE! :) dlatego ciągle mi ich przybywa :) W różnych miejscach można je dostać, w drogerii Natura lub w małych miejskich sklepikach kosmetycznych, czy też na stoiskach firmy Bell w galeriach handlowych. Cena waha się od 11 do 14 zł.




















Lakiery te są bardzo trwałe, szybko schną, nie podchodzi pod nie powietrze. Łatwo i szybko się je aplikuje. Po kilku dniach noszenia zauważalna jest przytarta lekko końcówka, jednak nie jest to zbytnio widoczne :) przede wszystkim nie odpryskują :)

Kiedy miałam pierwszą buteleczkę chabrowego to pamiętam, że nakładałam dwie warstwy lakieru, ale to chyba z racji noszenia krótszych paznokci, nie miałam żadnych prześwitów i były one wystarczające :)



















A tak na marginesie french nie musi być tradycyjny i nudny! :) czasami można sobie odmienić :))

Miłego dnia! :)

Pozdrawiam,
Paulina :)

6 komentarzy:

  1. Lakiery Bell też bardzo lubię :) czesto w Biedronce można je dostać za jakies 6-8zl :)
    PS. Polecam dodać opcję obserwatorow na blogu, łatwiej będzie śledzić nowości u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zasugeruje jeszcze wyłączenie weryfikacji obrazkowej, jest dosyć irytujaca i zniecheca do komentowania :)

      Usuń
    2. Dziękuje bardzo za rady :) dopiero zaczynam przygodę z blogiem i jeszcze nie wszystko udało mi się opanować. O obserwowanych blogach już myślałam aby dodać :) co do lakierów w biedronce to już kilka razy na nie trafiłam co mnie bardzo ucieszyło bo zawsze to dosyć spora różnica cenowa i oszczędność dzięki temu:) oszczędność którą pewnie wydam na inny lakier :P

      Usuń
    3. Spoko :) Też kiedyś zaczynałam i ktoś mi zwrócił uwagę o weryfikację obrazkową, a ja wtedy nawet nie wiedziałam, że coś takiego mam włączone.
      A mówiąc o obserwatorach, mialam na myśli bardziej opcję, dzięki której inni blogowicze będą mogli dodać Twój blog do obserwowanych, poprzez kliknięcie "obserwuj" :)

      Usuń
    4. Bo do Blogrolla oczywiście dodaję ;)
      Ale nie każdy to robi.
      A myślę, że szybko zdobędziesz czytelników, bo fajne jest to, co robisz i masz dobrej jakości zdjęcia :)

      Usuń
    5. Już trochę zmian naniosłam:) Dziękuję Ci bardzo :)

      Usuń