piątek, 18 lipca 2014

Coś dla Kasi ;)

Cześć! :)

Dzisiaj zapraszam na kolejną odsłonę firmy Bell. A mianowicie Bell Glam Wear Neon Colour nr 01. Lakier pochodzi z letniej odsłony lakierów z zeszłego roku, jednak  są one ciągle dostępne w sprzedaży. Jest to genialny, kremowy, mocny róż. Spójrzcie same ;)

Bell Glam Wear Neon Colour 01

Do pokrycia wystarczą dwie warstwy. Lakier nie robi smug. Ma długi, płaski pędzelek. Bardzo wygodnie się nim maluje paznokcie. Sprawdził mi się do zwykłego malowania, jak i do robienia gradientu. Mam go dobre kilka miesięcy, jest ciągle sprawny, dobry. Ma bardzo przyjemną konsystencję. Nie jest ani rzadki, ani też za gęsty. Taki w sam raz. Co nie zdarza się przy każdym kolorze z Bell.




















Lśni ładnie bez wspomagania topem :) A na paznokciach nosiłam go 4 dni. Zmyłam bo już mi się znudził. Mimo, iż nie miałam odprysków, ani uszkodzeń. 

Lakier ten zamawiałam ze sklepu internetowego Bell wraz z innymi kolorami. Transakcja szybka, sprawna, Byłam w pełni zadowolona. Odcienie zgodne z tym jak je ukazano na sklepowych zdjęciach. A tutaj link do sklepu: bell-kosmetyki.pl



















A teraz sprostowanie tytułu posta i serdeczne pozdrowienia dla Kasi, mojej koleżanki z rodzinnego miasta :) Bo tylko z nią kojarzy mi się każdy odcień różu na paznokciach, i każda różowa rzecz. Kto by pomyślał, że ten kolor tak podbije serce Kasi, która krzyczy na jego widok, mimo tego, że rzadko można ją w różu zobaczyć :))

Także Kasiu, special for you <3

Miłego, ciepłego weekendu! 

Pozdrawiam,
Paulina

2 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolorek, podoba mi się. Ostatnio szukałam jakiegoś ciekawego odcienia i dzięki Tobie chyba znalazłam. :D
    Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie. :-)

    OdpowiedzUsuń