czwartek, 3 lipca 2014

Lawendowy początek ;)

Hej wszystkim :)

Sporo racji jest w tym, że najgorzej się do czegoś zabrać, potem jakoś pójdzie. Tak i u mnie, dosyć długo zwlekałam z założeniem bloga. Oto jest ;) 

Na początek kilka słów o mnie. Obecnie mam 23 lata i studiuję na piątym roku administracji na Uniwersytecie Łódzkim. Wolny czas wykorzystuję głównie na czytanie książek, których posiadam bardzo dużo oraz malowanie paznokci. Na początku były to pojedyncze kolory, a potem zaczęła się odrobina szaleństwa. Nawet dostrzegalny jest postęp moich umiejętności ;) A kolekcja lakierów stale się powiększa. Za namową kilku osób postanowiłam upubliczniać moje lakierowe poczynania. Także do dzieła :)

Na pierwszy ogień poszła pastelowa lawenda w połączeniu z lekko azteckim motywem.

A oto efekty:

 

Sprawcami tego zamieszania są:

1) Golden Rose Rich Color 103 - tytułowa lawenda. Kremowa konsystencja, bardziej w stronę gęstej. Łatwa aplikacja przy pomocy płaskiego pędzelka. Lakier bez drobinek i dodatków.

2) Golden Rose Color Expert 15 - mocny róż, którym wykonałam pasek przy wzorku. Lakier ten pochodzi z najnowszej serii GR, ma płaski pędzelek o zaokrąglonym końcu, co bardzo ułatwia aplikację przy skórkach. Nie posiada drobinek.

3) Golden Rose Miss Selene 160 - tradycyjna czerń zamknięta w malutkiej buteleczce 5 ml. Mała pojemność w przypadku czerni jest moim zdaniem dużym plusem, gdyż lakiery w tym kolorze szybko gęstnieją, co utrudnia równomierną aplikację, często wtedy też podchodzi pod niego powietrze. Dlatego kupując mały lakier jesteśmy w stanie go wykorzystać zanim to nastąpi. Nie wyrzucając przy tym połowy lakieru. Wykonałam nim cienkie linie. Jednak do ich zrobienia użyłam cienkiego pędzelka do robienia wzorków, a nie oryginalnego pędzelka od tego lakieru.

4) Anafeli Paris 112 - fiolet użyty do wykonania kilku kropeczek. W przyszłości napiszę o nim więcej ;)

Golden Rose Rich Color 103, Golden Rose Color Expert 15
















Wszystkie lakiery z różnych serii firmy Golden Rose są bardzo trwałe w stosunku do ceny jaką za nie płacimy. Z całego serca gorąco je polecam. Przyjemnie się je aplikuje, wybór kolorów ogromny. Firma prężnie się rozwija, co i rusz wypuszczając na rynek wiele nowości :)
















Pozdrawiam! :))
Paulina

Zdjęcia dzięki: badwfoto.blogspot.com

2 komentarze:

  1. super kompozycja, wzór piękny, niezły początek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) mam nadzieje że jeszcze nie raz i nie dwa uda mi się zaprezentować coś co Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń