niedziela, 28 września 2014

Galaxy Nails ;)

Cześć! :)

Dzisiaj troszkę kosmicznie. Postanowiłam spróbować zrobić tzw. Galaxy Nails, które kilkakrotnie widywałam na przeróżnych stronach internetowych i zawsze zdobienie tego typu przyciągało moją uwagę.




















Do wykonania użyłam sześciu lakierów, a mianowicie:
1) Bell Glam Wear Glossy Colour 412 czarny
2) Golden Rose Rich Color 76 biały
3) Anafeli Paris 44 niebieski
4) Anafeli Paris 112 fiolet
5) Anafeli Paris P06 srebrny brokatowy top
6) p2 Volume Gloss 070 mocny róż

Anafeli Paris 44, Anafeli Paris P06




















Aby wykonać takie zdobienie potrzebowałam także sondy do robienia kropek oraz mojego niezawodnego, starego, cienkiego pędzelka, a co najważniejsze gąbki do naczyń, którą pocięłam w malutkie kawałeczki. Użyłam czterech takich kawałków. Zatem do roboty! :)

 


















Na samym początku nałożyłam na paznokcie bazę wyrównującą płytkę paznokcia z Avonu, nie chciałam przebarwić paznokci czarnym lakierem, nigdy nie nakładałam go na całą płytkę. Dlatego wolałam być przezorna. Kolejna rzecz to właśnie dwie warstwy czarnego lakieru. Jak całość wyschnie to potem już idzie z górki wbrew pozorom :)




















Na kartkę wylewamy krople białego lakieru. Maczamy wcześniej przygotowany kawałek gąbki i "dziubdziamy" sobie po każdym paznokciu w dowolnych miejscach. Czekamy minutkę i czynność powtarzamy ze wszystkimi pozostałymi kolorami. U mnie kolejno poszedł niebieski, róż, fiolet.



















Kiedy całość lekko przeschnie nakładamy srebrny brokatowy top, można pędzelkiem ja tak zrobiłam, ale wydaje mi się że gąbeczką też będzie fajnie. Możliwe że nawet lepiej :) Następna rzecz jaką robimy to po dwie białe kropeczki sondą, cieńszym końcem, w dowolnym miejscu. I biały krzyżyk, czy tez gwiazdkę pędzelkiem, również w losowym miejscu. Całość pokryłam topem Sally Hansen Insta Dri, który wysusza i utwardza.

I oto mamy galaktyczny nieład :) Mi osobiście bardzo spodobało się to zdobienie. A Wy jak myślicie? :)

p2 Volume Gloss 070, Bell Glam Wear Glossy Colour 412, GR Rich Color 76

Anafeli Paris 44, Anafeli Paris 112, Anafeli Paris P06





































Miłej, słonecznej niedzieli! :)

Pozdrawiam,
Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz