niedziela, 9 listopada 2014

Jolly Jewels! :)

Hejo! :)

Dziś chciałabym pokazać Wam jeden z lakierów Golden Rose z serii Jolly Jewels numer 119, a wraz z nim Golden Rose Rich Color 41. Chodziło mi po głowie od dawna takie połączenie, miało być super. Jednak nie zrobiło na mnie wielkiego "wow!" po nałożeniu lakierów. Lepiej sobie to wyobrażałam, chyba mam zbyt bujną wyobraźnię XD Zobaczcie sami sprawców całego zamiesznia :)

Golden Rose Rich Color 41








































Serię Rich Color pewnie doskonale już znacie. Świetne lakiery. Tutaj mamy intensywny, dosyć ciemny fiolet, momentami wygląda jak niebieski, zależy od światła w jakim się znajdujemy. Tradycyjny płaski pędzelek. Naprawdę miła aplikacja. Lakier szybko wysycha. Do pokrycia użyłam dwóch warstw emalii. Jednak już jedna warstwa ładnie wygląda.

Golden Rose Jolly Jewels 119





































Jolly Jewels to seria lakierów zawierających przeróżne rodzaje drobinek. Niektóre zatopione w bezbarwnej bazie, inne mają bazę dopasowaną do koloru drobinek. Tutaj akurat mamy mnóstwo kolorów w bezbarwnym podkładzie. Żeby dobrze nałożyć tego typu lakier trzeba go kilka razy użyć, aby opanować ilość drobinek która zostanie nam na paznokciu. U mnie jak widać jest ich ciut za dużo. Zależy co kto lubi. Myślałam, że kolory będą bardziej widoczne, tymczasem ja widziałam najwięcej srebrnych, a nie tak lakier prezentował się patrząc na buteleczkę. Lakier ma płaski pędzelek. Jest bardzo trwały. Jego zmywanie to niezła przeprawa :D trzeba owinąć palec wacikiem nasiąkniętym zmywaczem i potrzymać 3 minuty. Potem kilka razy mocniej przetrzeć i z ciężkimi bólami, ale schodzi z paznokcia :P Mam 3 lakiery tej serii i każdy zmywa się tak samo ciężko.

















 


















Całość trzeba pokryć topem, ponieważ gdzieniegdzie drobinki mogą odstawać, zadzierać się i utrudniać życie. Efekt całościowy przypadł mi do gustu, jednak jak już pisałam, myślałam że będzie lepszy :) Mam jeszcze w planie wykorzystać Jolly Jewels na ciemno niebieską bazę, a także na białą. Zobaczymy jak wtedy kolory drobinek będą widoczne :)

Golden Rose Rich Color 41, Golden Rose Jolly Jewels 119



















Udanego, dłuuuugiego weekendu! :)

Pozdrawiam,
Paulina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz