wtorek, 25 listopada 2014

Coffeeisland! :)

Cześć i czołem! :)

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jak może zainspirować miłość do kawy. Otóż dzień bez kawy dniem straconym. Wy też tak macie? :) Bo ja tak. Od jakiegoś czasu mam swoja ulubioną kawiarnię - Coffeeisland. I to właśnie firmowe logo stało się moją inspiracją. Sami zobaczcie.


















Lakiery, jakich użyłam, pochodzą z firmy Golden Rose. Niestety, nie pamiętam ich numerów, aczkolwiek na dniach uzupełnię braki. Brąz pochodzi z serii Paris, Nude z Rich Color, a pomarańcz z Color Expert. Firmę doskonale znacie, zatem wiecie, że lakiery są godne polecenia. Ich zaletą jest także niska cena. Lubię każdą z tych serii. Wszystkie mają podobną trwałość, około 4-5 dni, aplikacja jest przyjemna i prosta.



















Filiżanki wykonałam cienkim pędzelkiem na beżowej bazie. Wypełniłam je pomarańczem za pomocą sondy do robienia kropek, bo tak było mi najprościej. Całość pokryłam bezbarwnym topem z Sally Hansen. Nie są idealne, ale mi się spodobały.



















Szczegółowe informacje i newsy z kawiarni, a także oryginalne logo, na którym się wzorowałam, możecie zobaczyć tu. Mam nadzieję, że moje filiżanki chociaż odrobinę przypominają te oryginalne :P



















A zdjęcia tradycyjnie wykonane przez Wojtka - badwfoto.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz