niedziela, 16 listopada 2014

Color Expert :)

Cześć! :)

Niedawno na stoiskach Golden Rose przybyło sporo nowych odcieni z serii Color Expert. Zatem nie mogło ich zabraknąć w mojej kolekcji :) Firma wydała iście jesienne odcienie. Póki co zakupiłam dwa, ale przymierzam się jeszcze do kilku. W moje ręce wpadł kolor szary z numerkiem 83 oraz ciemny granat 86.

Golden Rose Color Expert 83

Golden Rose Color Expert 86




































Lakiery trafiły na moje paznokcie nie bez powodu. Idealnie wpasowały się do szarej sukienki i granatowych rajstop. Rzadko kiedy dobieram lakier pod kątem stroju. Na pewno nie robię tego na co dzień, raczej okazyjnie. Ale tak mnie jakoś naszło :) 





















Numer 83 to ciepły odcień szarości, lekko popielaty. Ma w sobie różowy shimmer, jednak słabo dostrzegalny. Natomiast 86 to ciemny, głęboki, elegancki granat. Oba lakiery bardzo mi się spodobały, zatem pewnie jeszcze nie raz trafią na moje paznokcie. 



















Czas na kwestie bardziej techniczne ;) Lakiery mają szeroki, spłaszczony pędzelek, na końcu zaokrąglony, co pozwala dobrze umalować paznokieć przy skórkach. Konsystencja dosyć gęsta, wygodna w rozprowadzaniu lakieru na płytce paznokcia. Ze zmywaniem nie ma większego kłopotu. Granat nie odbarwia. Lakiery mają świetny połysk, pięknie wyglądają bez topu. Czas schnięcia jak dla mnie bardzo szybki. Seria jak najbardziej na plus, szeroka gama kolorystyczna, każda z nas znajdzie coś dla siebie. Do tego cena, około 6zł, łatwo dostępne. Nic tylko ruszać na zakupy! ;P


Golden Rose Color Expert 83, Golden Rose Color Expert 86

A Wam jak podoba się seria Color Expert? :) Jesienne odcienie już na Waszych lakierowych półkach? ;)


Ciepłego, miłego wieczoru!

Pozdrawiam,
Paulina

Buziaki!!! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz