niedziela, 12 października 2014

Blue :)

Cześć :)

Dzisiaj kolejna odsłona koloru niebieskiego. Nie wiem który to już w mojej kolekcji, jednak lepiej nie będę zliczać :D Odcień ma piękny, jak tylko go zobaczyłam wiedziałam, że będzie mój. Zakochać się można. A mianowicie jest to lakier Golden Rose Rich Color nr 38.

Golden Rose Rich Color 38



















Uwielbiam wszelkie odmiany koloru niebieskiego, dlatego tak często goszczą one na moich paznokciach. Jednak nie wiem jak będzie z tym. Ponieważ mimo pięknego koloru, nie przekonał mnie do siebie. Po pierwsze bardzo ciężko i źle malowało mi się nim paznokcie. Robi okropne smugi. Nie wiem czy trafił mi się zbyt gęsty egzemplarz, czy czym to jest spowodowane. Straciłam dużo cierpliwości zanim pomalowałam wszystkie paznokcie. Krycie ma fajne, myślę że nawet jedna grubsza warstwa by wystarczyła. Jednak mnie się nie udało, a wszystko przez felerne smugi, które udało mi się zakryć drugą warstwą lakieru. Aczkolwiek aplikacja nie należała do przyjemnych.




















Drugi minus to pędzelek, który tak lubię w tej serii lakierów. Długi, płaski, wszystko miało być tak pięknie. A nie jest... :( pędzelek jest źle ścięty, miał być zaokrąglony tak jak w innych odcieniach. Jest krzywy, nie sposób nim malować ładnie przy skórkach. Próbowałam chyba na wszystkie strony. W jednym miejscu dojeżdżam do skórki i jest super, a przy drugiej połowie widać niedomalowaną płytkę. Chcąc poprawić można tylko się pobrudzić. A jak wiadomo, nie jest prostym zadaniem wyczyścić skórki z lakieru na górze płytki paznokcia. 




















Kolejna rzecz to trwałość, jeszcze tego samego dnia miałam odpryski. Cud, że zdążyliśmy zrobić zdjęcia. Drugiego dnia paznokcie nie nadawały się do niczego. Lakier tak mnie zezłościł, że z przyjemnością zmyłam go z paznokci. Strasznie się zawiodłam. Mam bardzo dużo kolorów tej serii i zawsze było wszystko okej. Mam nadzieję, że trafiłam tylko na felerny egzemplarz. Może lakier nie był świeży, został wcześniej w sklepie przez kogoś odkręcony. A może miałam zły dzień do malowania.

Golden Rose Rich Color 38



















Bardzo podoba mi się kolor tego lakieru, więc tak czy siak dostanie on kolejną szansę. Ewentualnie zakupię drugą buteleczkę żeby odnaleźć przyczynę mojego zawodu. Z racji tego, że cena jest przyzwoita, pozwolę sobie na zakup :D

Miłego wieczoru :)

Buziaki :*
Paulina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz