czwartek, 8 stycznia 2015

Gold :)

Cześć i czołem! :)

Dawno mnie tu nie było, święta, święta, sylwester, egzaminy, ciągle coś się dzieje. Jednak mój ulubieniec wreszcie doczekał się ponownej publikacji, a mianowicie śmietankowy Bell Glam Wear Glossy Colour 601. Tym razem z piaskowym złotem firmy p2 Sand Style Precious. Z czego wyszło moim skromnym zdaniem piękne połączenie :) Zatem jeszcze nie raz wróci na moje paznokcie. Sami zobaczcie!


Bell Glam Wear Glossy Colour 601

Bell Glam Wear Glossy Colour 601






































Śmietankowy bell już znacie, dlatego nie będę się o nim rozpisywać, poza tym że nadal go uwielbiam. Dlatego przejdę od razu do koloru złotego. Jest to lakier pisakowy. Co do koloru to mimo iż złoty, nie jest bardzo świecący, co bardzo mi się w nim podoba. Taki trochę matowy złoty jak dla mnie. Rewelacyjnie wygląda na paznokciach. Nigdy nie przemawiały do mnie lakiery w odcieniach złota, a ten podbił moje serce. 






















Efekt piasku jest bardzo fajny, nie zahacza, nie zawadza. Zmywanie przychodzi gładko, czego nie można powiedzieć o każdym lakierze tego typu. Do pokrycia użyłam dwóch warstw lakieru. Jest naprawdę trwały. Nie odpryskuje. Po kilku dniach zauważalne są lekko przytarte końcówki paznokcia.






















Połączenie tych dwóch lakierów jest bardzo delikatne, eleganckie i subtelne. Nie mogłam się na nie napatrzeć. Noszenie tego mani sprawiło mi tyle przyjemności i radości, żal było zmywać. Może to dlatego, że jestem miłośniczką koloru ecru? :)


p2 Sand Style Precious

Bell Glam Wear Glossy Colour 601






































A Wam jak się podoba takie połączenie kolorów? :)

Do miłego! :)

Pozdrawiam,

Paulina :) 

Zdjęcia: badwfoto.blogspot.com

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się to połączenie, jest delikatne i jednocześnie eleganckie! :D Nadaje się do noszenia w zwykły dzień oraz uroczystości.
    Swoją drogą, miłego pisania pracy inżynierskiej! ^^ Pozdrawiam!
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem nim zachwycona :) często wracam do tego połączenia :) faktycznie praktyczne na wiele okazji :)

      Usuń
  2. Zgadzam się, że takie połączenie jest zawsze super, bardzo fajnie wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Polecam wypróbować oba lakiery :) są naprawdę świetne :)

      Usuń